تورو خداااا یه دکتر متخصص داخلی خوب بهم معرفی کنید تبادل نظر نی نی سایت-کتاب پزشکی


غضروف سالم بین مفصل و تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث می شود که استخوان ها بر روی یکدیگر دچار لغزش شوند در چه مواقعی ممکن است بیمار دچار شکستگی در بین غضروف ها شده علائم این بیماری شامل درد تورم و ناتوانی یا از دست دادن ناحیه دچار مشکل شود. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد. به گونه ای که غضروف سالم مفصل را می پوشاند و موجب می شود که استخوان ها بر روی هم نلغزند.

ساختمان پزشکان

پس از پایان دوره تخصص داخلی، دانش‌آموختگان می‌توانند برای گذراندن دوره فوق تخصص در رشته‌های مختلفی از جمله، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های غدد درون‌ریز، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های عفونی، بیماری‎های خون و انکولوژی، بیماری‌های ریه، روماتولوژی و ایمونولوژی اقدام کنند. به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند. اگر اولین بار است که به یک پزشک داخلی مراجعه می کنید باید پرونده پزشکی قبلی خود را به همراه داشته باشید.

با توجه به سطح بیماری دیابت درمان آن ممکن است با تزریق انسولین به صورت روزانه یا با مصرف دارو انجام شود.موارد دیگری مانند کم کردن اضافه وزن ، ورزش و تغییرات برنامه غذایی برای درمان دیابت تاثیر مستقیم می گذارد. مشکل تیروئید با انجام یک آزمایش به راحتی قابل تشخیص است و درمان این بیماری با مصرف دارو برای بازگرداندن سطح هورمون کافی است. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند. زمانی که دچار آسم می شوید، راه های هوایی باریک تر شده و هوا کمتری وارد ریه ها می شود که در ادامه آن علایمی مانند تنگی قفسه سینه، مشکل تنفسی، سرفه، خس خس و مشکلات تنفسی دیگر ظاهر می شود.

دکتر علی حسین افشار

دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد. بهترین دکتر داخلی در ایران پزشکی می باشد که طیف گسترده و وسیعی از بیماری ها را تشخیص و درمان می نماید و در زمینه درمان انواع بیماری های داخلی بدن، تخصص و مهارت های لازم را دارا می باشند. دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد.

  • پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.
  • با استفاده از سیستم نوبت‌دهی آنلاین درمانکده همین حالا می‌توانید از بهترین دکتر زنان در تهران، نوبت بگیرید.
  • برای گرفتن نوبت از دکتر داخلی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای داخلی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید.
  • برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس نیز می‌توان به دکتر متخصص داخلی مراجعه کرد.
  • برای ملاقات با پزشکان داخلی و عمومی برتر در تمامی نقاط استان تهران و البرز می‌توانید از خدمات آنلاین مجموعه درمانکده بهره ببرید.

ایشان دارای گواهی نامه DHA از دبی و گواهینامه MCCEE از کانادا و همچنین گواهینامه eligibility بمنظور فعالیت پزشکی در مانیتو بای کانادا می باشد. کار غده تیروئید تنظیم کردن انرژی بدن از طریق هورمون های تیروئید به نام T3 و T4 می باشد. و زمانی که غده تیروئید به اندازه کافی این هورمون ها را تولید نکند، متابولیسم بدن کاهش می یابد.

در این مطالعه، محققان به بررسی مجموعه‌ای از مطالعات پیشین پرداختند که در حد فاصل سال‌های 1956 و 2013 منتشر شده بود. نتایج نشان داد افرادی که گوشت سفید بیشتری می‌خورند، 22 تا 31 درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان کبد قرار دارند. طب مکمل یا هماتولوژی بخشی از تخصصی پزشکی است که در مراقبت از بیماران مبتلا مجله خبری پزشکی به دوره نوجوانی رشد می کند. در صورتی که کلسترول بالا درمان نشود احتمال حمله قلبی و سکته افزایش پیدا می کند.با توصیه های متخصص داخلی کلسترول بالا براحتی درمان می شود. منشا درد را شناسایی و در صورت خفیف بودن درد خود برای درمان آن اقدام کرده و در صورت حاد بودن مسئله بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می دهد.

چه زمان باید به متخصص داخلی مراجعه کنیم؟