دکتر متخصص داخلی کیست؟معرفی بهترین دکترهای داخلی مشهد-یارا مشاور یارا مشاور-کتاب پزشکی


البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند.

برای کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم ؟!

دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند. دکتر نیلوفر نیک پوری در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی همدان شد و دارای متخصص داخلی، بیماری های گوارش، غدد، ریه، روماتیسم و کلیه می باشد. چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند. حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است. دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود. پزشک داخلی یا متخصص داخلی، پزشکی است که در شناخت و درمان اندام های داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد و ریه ها تخصص دارد.

خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های یک متخصص داخلی این است که با اخلاق خوب و صبورانه به صحبت های بیمار خود گوش کند. دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد.

دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند. دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند. دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد.

  • بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید.
  • وی بیشتر فعالیت درمانی خود دد حوزه بیماری های غدد هورمونی مثل دیابت و تیروئید، غدد جنسی و هورمون رشد می باشد.
  • به طور کلی پزشک داخلی به کسی گفته می شود که وظیفه تشخیص و درمان پزشکی به غیر از جراحی را در بزرگسالان برعهده دارد.
  • برای آشنایی بیشتر با متخصص داخلى بهتر است بدانید متخصصین داخلی از بیماران بستری شده و اورژانسی مراقبت می‌کنند.
  • این موضوع به ما کمک می کند تا اطلاعات عومی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.یا حتی اگر قصد داریم پا در این رشته بگذاریم،آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.از شما می خواهم که با بیان نظراتتان ما را در بهبود مطالب وب سایت یاری کرده و به ما انگیزه بدهید.
  • به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام مراجعه به این متخصصان، مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید تا شرح حال دقیقی از وضعیت سلامتی شما در اختیار او قرار گیرد.

البته همان گونه که قبلا بیان کردیم، متخصص داخلی باید تا جایی که می تواند درمان را پیش ببرد اما هر زمان که وجود یک متخصص را لازم دانست باید بیمار را به وی معرفی نموده و خود راهنمای درمان باشد. در صورتی که با هر کدام از بیماری‌ها و اختلالات ارگان‌های داخلی بدن مواجه شدید، به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید. مهارت پزشکان داخلی شامل مشخص کردن منبع درد قفسه سینه مزمن، تجویز درمان برای برطرف کردن علت آن و کاهش اثرات بیماری می باشد. برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند.

متخصص ریه کیست؟

این موضوع به ما کمک می کند تا اطلاعات عومی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.یا حتی اگر قصد داریم پا در این رشته بگذاریم،آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.از شما می خواهم که با بیان نظراتتان ما را در بهبود مطالب وب سایت یاری کرده و به ما انگیزه بدهید. بسیار خب،با این مقدمه شروع می کنیم که متخصص داخلی وظیفه تشخیص و درمان تمامی بیماری ها و مشکلات سیستم داخلی بدن در بزرگسالان را به عهده دارد. دانشیار رشته زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست بخش زنان و زایمان … عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … دکتر داخلی با عمومی بیشتر از آنکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند، شبیه هم هستند. برای مثال توصیه و تجویز غربالگری و آزمایشات پزشکی، ارائه اطلاعات و مشاوره، پیشگیری از بروز بیماری، بررسی علائم حیاتی، تشخیص بیماری، تجویز آزمایش و دارو، اقدامات اورژانسی در حیطه وظایف آنها قرار می‌گیرد.

سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. در ویزیت حضوری دکتر داخلی علائم حیاتی، تاریخچه پزشکی و لیست مجله خبری پزشکی داروهای بیمار را از او می پرسد و یا بعد از فرآیند نوبت دهی اینترنتی، داخل سامانه بیمه (سلامت و تامین اجتماعی و…) با دسترسی به اطلاعات بیمار آن ها را بررسی می کند. دکترمتخصص داخلی معمولاً بیمار را معاینه فیزیکی می کند به دلیل اینکه دکتر داخلی باید تصویر کاملی از سلامتی بیمار داشته باشد.