لیست بهترین دکترهای متخصص چشم پزشکی دکترتو-کتاب پزشکی


برای اینکه با بهترین روش برای تقویت بینایی چشم آشنا شوید می توانید به سایت پزشکا مراجعه فرمایید و اطلاعات مفیدی را به دست آورید . همه کودکان باید در سن شش سالگی یا قبل از دبستان غربالگری بینایی (بینایی مجله خبری پزشکی سنجی) را انجام دهند و سپس در سال‌های بعدی یا هر دو سال یکبار تست‌های بینایی سنجی را انجام داده و از سلامت چشم‌ها مطمئن شوند. البته در صورت مشکوک شدن به هرگونه مشکل چشمی، غربالگری باید زودتر آغاز شود.

  • با درمانکده دیگر نگران گرفتن نوبت چشم پزشکی نباشید و به صورت اینترنتی از بهترین چشم پزشک در تهران وقت بگیرید.علاوه بر این می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان بهره‌مند شوید.
  • با نزدیک به 20 سال حضور در بالاترین سطح تشخیص و درمان بیماریهای چشمی، با بهره گیری از برترین چشم پزشکان در رشته های مختلف فوق تخصصی چشم پزشکی و بروزترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی، بهترین انتخاب در مراقبت از چشمان شماست.
  • با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.
  • به طور مثال رشته چشم پزشکی در دوره فوق تخصصی به شاخه های تخصصی تری همچون جراحی پلک، فشار چشم و شبکیه تقسیم بندی می شود.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر با حرفه چشم پزشکی به وظایف مهم یک چشم پزشک اشاره شده است. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. یکی از افتخارات این کلینیک ، مراجعه از دیگر کشورهای همسایه می باشد. در کلینیک بصیر به تازگی امکانی فراهم شده است که نوبت دهی و مشاوره آنلاین برای صرفه جویی در وقت انجام می شود. بهتر است بدانید که چشم بسیار حساس است و ممکن است در معرض بیماری های گوناگونی قرار بگیرد.

دکتر افشین همت پور

این فلوشیپ شامل مراقبت و کنترل سلامت شرایط قرنیه، صلبیه، ملتحمه و پلک هاست. بیماری‌های اکتسابی و مادرزادی زیادی وجود دارند که این ساختار‌های چشم را درگیر می‌کنند. دیستروفی قرنیه، التهاب قرنیه، عفونت و تومور‌های قرنیه همه جز مواردی هستند که به ساختار‌های چشم آسیب جدی می‌رسانند. در مورد رشته های فوق تلاش بر این بود که ارائه توضیحاتی در مورد هر کدام، راهنمایی باشد برای انتخاب رشته بهتر شما. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل چشم پزشکی به مقاله معرفی شغل چشم پزشکی مراجعه کنید.

ماسک و دستکش محافظ پوشیده و از همراه داشتن بیش از یک نفر خودداری فرمایید. هنگام مراجعه، جهت رعایت فاصله گذاری ممکن است نیاز باشد مدتی را صبر کنید و یا حتی در اتومبیل خود بمانید تا به کمک پرسنل برای معاینه راهنمایی شوید. امروزه رایح ترین راه استفاده از لیزر اکسایمر برای برطرف کردن عیوب انکساری و بی نیاز شدن از عینک می باشد …

یکی از اصلی ترین سوالات داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته‌های پزشکی هستند، امکان پذیر بودن تحصیل چشم پزشکی در دانشگاه آزاد است. حال باید بدانید که امکان تحصیل رشته پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد فراهم می باشد. بعد از پایان تحصیلات در این مقطع، نوبت به آزمون دستیاری و تحصیل در مقطع تخصص پزشکی می رسد. چند سالی هست که با مجوز وزارت بهداشت امکان تحصیل برای اخذ تخصص پزشکی در رشته های مختلف پزشکی از جمله چشم پزشکی در دانشگاه آزاد فراهم شده است.

در این تست معمولاً در چشم بیمار قطره‌های چشمی چکانده می‌شود تا مردمک چشم گشاد شود و چشم پزشک بتواند به راحتی ساختار پشت چشم را بررسی کند. افراد مبتلا به گلوکوم در اثر تجمع مایع در چشم دچار آسیب عصب بینایی می‌شوند. افرادی که به آب مروارید مبتلا می‌شوند، شفافیت چشمان خود را از دست می‌دهند. بیماری است که بخاطر عوامل ناشناخته و یا افزایش فشار‌های داخل چشم، عصب بینایی آسیب می‌بیند. بیماری‌های مختلفی بر دو ناحیه مهم چشم زجاجیه و شبکیه اثر می گذارند. مشکلات سیستمیک، ژنتیکی و موضعی بر عملکرد شبکیه چشم تاثیر زیادی داشته و موجب جدا شدن و یا پارگی آن می‌شوند.

چشم و تغذیه