لیست بهترین دکترهای متخصص چشم پزشکی دکترتو-کتاب پزشکی


ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گذرانده است. و برای گذراندن دوره طرح تخصصی جراحی وارد بیمارستان امام علی می‌شود و حدود سه سال در این بیمارستان خدمت می کند. همچنین فوق تخصص چشم پزشکی خود را در خاتم الانبیا دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان می‌رساند. عمل لیزیک و همچنین عمل لازک ، عمل هایی هستند که بر روی چشم به منظور اصلاح عیوب و مشکلات چشمی صورت می گیرد. این عمل ها حتما باید در بهترین کلینیک چشم پزشکی در تهران و همچنین توسط بهترین دکتر چشم پزشک انجام بشود. فراموش نکنید که قبل از صورت گرفتن عمل، لازم است مراقبت ها و اقداماتی را انجام بدهید.

رشته چشم پزشکی چند سال طول می کشد؟

در طی دوره چهار ساله رزیدنتی در زمینه چگونگی عملکرد دستگاه بینایی، ارزیابی و تشخیص بیماری‌ها و اختلالات مربوط به چشم و نحوه انجام اعمال جراحی آموزش‌های تخصصی می بینند. برای پذیرفته شدن در رشته مجله خبری پزشکی باید بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی در آزمون وزارت بهداشت شرکت کرده و رتبه لازم را کسب کنید. به طور معمول ظرفیت رشته چشم پزشکی در این آزمون بالا نبوده به همین دلیل قبول شدن در آن به نسبت کار سختی محسوب می­شود.

بعد از گذشت این مدت که تقریباً 9 سال است می­توانید در آزمون تخصص که هر ساله توسط وزارت بهداشت برگزار می­شود، شرکت کنید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

جراحی پلاستیک پلک

عینکی که در حال حاضر استفاده می‌کنید به همراه داشته باشید تا دکتر بتواند پس از تست بینایی سنجی تشخیص دهد که عینک کنونی شما برای شما مناسب است یا خیر. اگر چشمان حساسی دارید که هنگام تست بینایی‌سنجی ممکن است دچار تاربینی و یا آبریزش شود بهتر است که عینک آفتابی به همراه داشته باشید و برای برگشت از مطب خودتان رانندگی نکنید. بینایی سنج در تجویز لنز‌های تماسی سخت تخصص بیشتری دارد و نوع معاینه‌ای که از چشم‌های‌تان به عمل می‌آورد بهتر است.

  • چشم پزشکی عصبی شامل طیف وسیعی از بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی بینایی و همچنین بیماری‌های ارثی اعصاب و مسیر‌های چشم است.
  • به تدریج دانش رادیولوژی گسترش یافت و امروزه با کمک این تخصص می توان بسیار جزئی تر علائم بیماری ها را در درون بدن بررسی کرد.
  • ایشان از جمله پزشکان حاذق در حوزه ی چشم پزشکی هستند که دارای ۱۹ سال تجربه چشم پزشکی و هزاران عمل جراحی کاتاراکت و لازک می باشند.
  • سایت جراحتو همواره سعی بر این داشته تا شما را با بهترین کلینیک چشم پزشکی در تهران آشنا کند و اطلاعاتی در رابطه با این موضوع به شما عزیزان ارائه دهد.

چشم پزشکی یکی از شاخه‌های پرکاربرد پزشکی است که بر مشکلات مربوط به آناتومی، فیزیولوژی و بیماری‌های چشم، پلک و غدد اشکی متمرکز است. کلینیک چشم پزشکی بصیر، بهترین کلینیک چشم پزشکی در تهران معرفی شده است.کلینیک چشم پزشکی بصیر به عنوان اولین مرکز چشم پزشکی ایران به منظور راحتی انجام مراحل تشخیص و درمان در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد. این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، قیمت منصفانه و طرف قرارداد با اکثر بیمه ها خدمات توسعه ای در این زمینه ارائه می دهد.