لیست بهترین متخصص داخلى در تهران-کتاب پزشکی


ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان داخلی سقز، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص داخلی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد.

بهترین دکتر داخلی تهران + شماره تماس و آدرس مطب

متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد. آنها همچنین برای تشخیص سلامتی (ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری)، سلامت زنان، سلامت روان، سوء مصرف مواد و همچنین تشخیص و درمان مشکلات رایج گوش، چشم، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولیدی را به عهده دارند . فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند. تنها راه تشخیص فشار خون بالا ویزیت ویزیت پزشک هست و به خصوص متخصص داخلی، در صورت تشخیص فشارخون بالا، متخصص داخلی داروهای فشارخون برای بیمار تجویز می کند. زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است.

تخصص‌های مهم

تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان داخلی یک دکتر داخلی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر داخلی خود را مشاهده کنید. دکتر امیر عباس رشیدی فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد ایشان مجله خبری پزشکی پس از گذراندن دو سال تجربه کاری در زمینه پزشک عمومی در استان کرمانشاه تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و در رشته بیماریهای داخلی به خصوص بیماری های خونی وارد دانشگاه تهران شد و دوره تخصصی خود را در بیمارستان شریعتی گذراند. یک متخصص کودک مراقبت های پزشکی عمومی را برای رشد و تکامل کودکان و نوزادان ارائه می دهد.

کاشت مژه دائم توسط دکتر

متخصص داخلی وظیفه مراقبت طولانی مدت از بیمار را برعهده دارد به این معنا که باید یک برنامه درمانی برای بیمار تدوین کرده و براساس آن، روش های درمانی مختلف را اعمال نماید تا بهبودی کامل به دست آید. متخصصین داخلی، بزرگسالان در هر سنی را درمان می کنند و به عنوان نقطه شروع درمان برای اکثر بیماری ها شناخته می شود. بهترین رفتار دکتر داخلی به گونه ای است که اگر در درمان یک بیماری خاص و مزمن تخصص نداشته باشد ، فرد را به متخصصان دیگر معرفی کند. دکتر مایکو از سال 1395 فعالیت خود را آغاز و هم اکنون بیش از کاربر دارد. این شرکت دانش بنیان با اتکا به توانایی متخصصین جوان و داخلی اهتمام به طراحی پیاده سازی پلتفرم سلامت دیجیتال در قالب اپلیکیشن و وب سایت دکتر مایکو نموده است.

  • خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند.
  • این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد.
  • می‌توان گفت اگر نمی‌دانید باید به چه دکتری مراجعه کنید، به احتمال زیاد نیاز است با دکتر متخصص داخلی صحبت کنید.
  • سامانه نوبت دهی اینترنتی دکترمایکو با همکاری بهترین متخصص های داخلی کلینیک ها و بیمارستان ها در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به بیماران محترم است.

دکتر لاریجانی مدیر مسئول مجله دیابت ایران، یکی از سرپرستان مرکز تحقیقاتی اخلاق پزشکی در پژوهش های دانشگاه علوم پزشکی تهران، جزء مشاوران سازمان بهداشت جهانی، رئیس شبکه تحقیقات دیابت و استئوپروز ایران، رئیس بخش غدد بیمارستان شریعتی، سردبیر مجله بیماری های خاص، رئیس پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم بیمارستان شریعتی و هم چنین مدیر مسئول مجله نظام پزشکی می باشند. این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. متخصص داخلی می تواند برای ادامه تحصیل و داشتن مدرک فوق تخصصی در زیر شاخه های پزشک داخلی فعالیت داشته باشد. در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند.