متخصص داخلی در تهران بهترین دکتر داخلی در تهران بیش از 100 فوق تخصص داخلی-کتاب پزشکی


پزشکان داخلی مانند پزشکان عمومی، پزشکان مراقبت‌های اولیه محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین متخصص داخلی و پزشک عمومی این است که متخصصان داخلی معمولاً فقط بزرگسالان را درمان می‌کنند اما پزشکان عمومی برای ارائه مراقبت از بیماران در هر سنی آموزش دیده‌اند. متخصصین داخلی به طور معمول پزشکان خانوادگی هستند و بیماران مدت زمان زیادی با آنها سرو کار دارند.

فقدان انرژی یک نشانه رایج است که می تواند نتیجه عواملی مختلفی همچون کم خونی یا آنمی، اختلالات خواب، افسردگی، کم کاری تیروئید، بیماری های قلبی، تیروئید و … باشد. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

متخصص داخلی نوجوانان و جوانان

زمینه هایی که متخصص داخلی می‌تواند به عنوان فوق تخصص فعالیت کند ، شامل رشته نفرولوژی ، گوارش ، روماتولوژی ، قلب و عروق ، خون و سرطان ، غدد درون‌ریز و متابولیسم ، بیماری ریه و گوارش می باشد.زمانی که شما با یک مشکل جدی در سیستم بدنی خود مواجه می شوید و نمی دانید که منشاء اصلی آن به خاطر چیز لازم است که به یک دکتر داخلی مراجعه کنید. پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری های شایع که نیاز به جراحی برای درمان آن ها نیست می پردازند.به زبان ساده، متخصص داخلی مسئول رسیدگی همه جانبه به شرایط داخلی و اختلالات سلامتی در بزرگسالان و کودکان است. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت به اتمام رساندند و سپس برای ارتقا سطح علمی خود به ادامه تحصیل پرداختند.

  • کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد.
  • با جست‌وجو در لیست دکترهای متخصص داخلی و انتخاب فیلتر های شهر و تخصص میتوانید دکترهای داخلی را در شهر خود پیدا کنید.
  • عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود.
برای دسترسی به شماره تلفن دکتر داخلی کافی است وارد سایت دکتریاب شوید و پس از انتخاب رشته داخلی و سپس شهر تهران می توانید به لیست دکتر داخلی خوب تهران دسترسی داشته باشید و حتی از سایت نوبت دهی آنلاین دکتریاب، به صورت اینترنتی از پزشکان، نوبت دریافت کنید. دکتر با من به منظور بهبود و تسریع روند درمان بیماری هموطنان عزیز، با همکار بهترین پزشکان متخصص داخلی، امکان نوبت دهی آنلاین بهترین پزشکان متخصص داخلی، دکتر فوق تخصص داخلی در تهران را برای شما فراهم کرده است. که به راحتی می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با چند کلیک از متخصص داخلی شرق تهران، متخصص داخلی غرب تهران، متخصص داخلی جنوب تهران، متخصص داخلی شمال تهران، دکتر داخلی فوق تخصص، متخصص داخلی خانم و سایر پزشکان این حوزه نوبت بگیرید.

برای تشخیص و درمان بیماری‌های استخوان و ستون فقرات هم می‌توانید در وهله اول به متخصص داخلی مراجعه کنید. برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس نیز می‌توان به دکتر متخصص داخلی مراجعه کرد. دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.

دکتر متخصص داخلی چه وظایفی دارد؟

رشته تخصصی بیماریهای داخلی یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های تخصصی موجود در ایران می‌باشد. تا قبل از سال ۱۳۵۷ تنها تعداد اندکی از دانشگاه‌ها در این رشته دستیار می‌پذیرفتند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آموزش عالی در کشور و همچنین مجله خبری پزشکی تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد دانشگاه‌های مجری این برنامه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد. به مرور زمان رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی و گرمسیری و قلب و عروق از این تخصص جدا شدند.

دکتر علی اصغر توکلی

دکتر داخلی که در گرایش قلب و عروق فوق تخصص خود را دریافت کرده است در شرایط حاد قلبی مانند حملات قلبی و ریتم‌ های غیرطبیعی و تهدید کننده زندگی، توانایی مدیریت و درمان بیمار را دارد. بعد از تعیین شهر، وارد پروفایل پزشکان شده و اطلاعات آن‌ها را مشاهده کنید. امتیاز هر پزشک و نظرات مراجعه‌کنندگان را بخوانید و بهترین پزشک داخلی را انتخاب کنید. هورمون ها توسط غدد تولید می شوند و به بافت های مختلف بدن منتقل می شوند و سیگنال هایی را به آن بافت ارسال می کنند تا برای آن ها مشخص کنند که چه کاری انجام دهند. هنگامی که غدد هورمون مناسب را تولید نمی کند، بیماری ها توسعه می یابند که می تواند بسیاری از جنبه های زندگی یک فرد را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت.