متخصص داخلی در تهران بهترین دکتر داخلی در تهران بیش از 100 فوق تخصص داخلی-کتاب پزشکی


متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد. آنها همچنین برای تشخیص سلامتی (ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری)، سلامت زنان، سلامت روان، سوء مصرف مواد و همچنین تشخیص و درمان مشکلات رایج گوش، چشم، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولیدی را به عهده دارند . فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند. تنها راه تشخیص فشار خون بالا ویزیت ویزیت پزشک هست و به خصوص متخصص داخلی، در صورت تشخیص فشارخون بالا، متخصص داخلی داروهای فشارخون برای بیمار تجویز می کند. زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است.

ایشان با توجه به مجموعه علائم شما، نشانه ها و یافته های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی شما را درمان و یا در صورت لزوم به پزشک حوزه مربوطه ارجاع می‌دهد. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان داخلی سقز، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص داخلی مجله خبری پزشکی خوب، مشکل خود را درمان کنید. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد. البته برای صدمات یا بیماری‌های شدید و خطرناک، ممکن است شما را به متخصص یا فوق تخصص رشته دیگری ارجاع دهد.

دکتر سید علی خاتمی

تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان داخلی یک دکتر داخلی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر داخلی خود را مشاهده کنید. دکتر امیر عباس رشیدی فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد ایشان پس از گذراندن دو سال تجربه کاری در زمینه پزشک عمومی در استان کرمانشاه تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و در رشته بیماریهای داخلی به خصوص بیماری های خونی وارد دانشگاه تهران شد و دوره تخصصی خود را در بیمارستان شریعتی گذراند. یک متخصص کودک مراقبت های پزشکی عمومی را برای رشد و تکامل کودکان و نوزادان ارائه می دهد.

با جست‌وجو در لیست دکترهای متخصص داخلی و انتخاب فیلتر های شهر و تخصص میتوانید دکترهای داخلی را در شهر خود پیدا کنید. و با مراجعه به پروفایل دکتر ها از بیمه هایی که این متخصصان قبول می کنند آگاه شوید. دکتر داخلی توانایی تشخیص و درمان عفونت ایجاد شده در ناحیه های گوش ، بینی ، سینوس ها و گلو یا به طور کل دستگاه تنفسی خواهد داشت. معمولاً این مشکل بر اثر ویروس های وارد شده در دستگاه تنفسی ایجاد می شود و نشانه های وجود این بیماری با توجه به سیستم که تحت تأثیر قرار گرفته است ، متفاوت می باشد. دکتر سید امیر طاهری متخصص بیماری های داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجرای صفراوی می باشد. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر داخلی در ایران هستید، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

شما در هرزمانی که علائم و نشانه های زیر را مشاهده کردید حتما در اولین فرصت به دکتر متخصص داخلی خوب در تهران مراجعه کنید. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پزشکان داخلی با عمومی در تحصیلات و دانش آنهاست. پزشکان عمومی صرفا همان ۷ یا ۸ سال ابتدایی را می‌گذارنند، در حالی که متخصصان داخلی علاوه‌بر آن به مدت چهار سال دیگر در این رشته تحصیل می‌کنند.

معرفی بیماران به پزشکان دیگر در صورتی توانایی تشخیص یا درمان بیماری را نداشته باشد. زمانی گفته می شود فشار خون وجود دارد که فشار خون سیستولیک بیش از ۱۴۰ میلی متر و یا فشار خون دیاستولیک بیش از ۹۰ میلی متر جیوه باشد.معمولا فشار خون بالا علائمی ندارد اما برای درمان فشار خون بالا باید با سرعت انجام شود. زیرا با درمان فشار خون می توان در مقابل خطرات دیگری مانند حمله قلبی، بیماری کلیوی، سکته مغذی و دیگر بیماری های جدی را کاهش داد. برنامه درمانی ممکن است شامل کاهش وزن، ترک سیگار، ورزش، تغذیه و مصرف دارو باشد. به عبارتی یک پزشک عمومی بعد از قبولی در رشته داخلی و 4 سال تحصیل در این رشته، مجدداً در امتحان فوق تخصصی شرکت کرده و در صورت قبولی در یکی از رشته های فوق تخصصی تحصیل می‌کند. همه‌چیز از آنجایی شروع شد که در بخش فناوری بیمارستان‌ها مشغول همکاری بودیم که به یک سؤال مهم برخورد کردیم؛ با همه پیشرفت‌هایی که در بخش سلامت و پزشکی داشته‌ایم اما چرا در بخش خدمات‌رسانی پزشکی دچار مشکلات متعدد مدیریتی هستیم؟ آنجا بود که ایده دکتردکتر در ذهنمان نقش ‌بست.

  • به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است.
  • دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.
  • ولی انجام آزمایش های لازم و بررسی چگالی استخوان از وجود آن باخبر شد.به طور کلی درمان قطعی برای پوکی استخوان وجود ندارد.
  • دکتر داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌های بزرگسالان نقش مهمی ایفا می‌کند.

عقل سلیم حکم می کند که انسان همواره به سلامتی خود اهمیت داده و در صورتی که کوچکترین مشکلی از نظر روحی و جسمی رخ داد، سریعا شرایط را به متخصص مربوطه اطلاع دهد. در میان تخصص های رشته پزشکی، متخصص داخلی از جمله گرایش هایی است که غالبا به وجود آن ها نیاز است. بیمار نباید بعد از اتمام دوره درمانی به حال خود رها شود چرا که امکان بازگشت بیماری وجود دارد لذا متخصص داخلی باید با بیمار در ارتباط بوده و شرایط او را حتی تا مدتی بعد از بهبودی، بررسی نماید. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

دکتر لاریجانی مدیر مسئول مجله دیابت ایران، یکی از سرپرستان مرکز تحقیقاتی اخلاق پزشکی در پژوهش های دانشگاه علوم پزشکی تهران، جزء مشاوران سازمان بهداشت جهانی، رئیس شبکه تحقیقات دیابت و استئوپروز ایران، رئیس بخش غدد بیمارستان شریعتی، سردبیر مجله بیماری های خاص، رئیس پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم بیمارستان شریعتی و هم چنین مدیر مسئول مجله نظام پزشکی می باشند. این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. متخصص داخلی می تواند برای ادامه تحصیل و داشتن مدرک فوق تخصصی در زیر شاخه های پزشک داخلی فعالیت داشته باشد. در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند.

دکتر ناصر مویدنیا

متخصص داخلی وظیفه مراقبت طولانی مدت از بیمار را برعهده دارد به این معنا که باید یک برنامه درمانی برای بیمار تدوین کرده و براساس آن، روش های درمانی مختلف را اعمال نماید تا بهبودی کامل به دست آید. متخصصین داخلی، بزرگسالان در هر سنی را درمان می کنند و به عنوان نقطه شروع درمان برای اکثر بیماری ها شناخته می شود. بهترین رفتار دکتر داخلی به گونه ای است که اگر در درمان یک بیماری خاص و مزمن تخصص نداشته باشد ، فرد را به متخصصان دیگر معرفی کند. دکتر مایکو از سال 1395 فعالیت خود را آغاز و هم اکنون بیش از کاربر دارد. این شرکت دانش بنیان با اتکا به توانایی متخصصین جوان و داخلی اهتمام به طراحی پیاده سازی پلتفرم سلامت دیجیتال در قالب اپلیکیشن و وب سایت دکتر مایکو نموده است.

دکتر محمدحسن کاظمی