متخصص زنان و زایمان بهترین دکتر زنان و زایمان در تهران-کتاب پزشکی


رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری‌های دستگاه تولید مثل زنان، بیماری‌های پستان مرتبط با این رشته و مراقبت مادر و جنین در حین بارداری و زایمان تمرکز دارد. به خاطر همین ممکن است یک پزشک با دارا بودن ویژگی های خوب برای انتخاب بهترین فرد کافی نباشد. به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. تا به اینجا با متخصص زنان آشنا شدیم و دیدیم که در چه حوزه ای فعالیت می کند و چه خدماتی را ارائه می دهد.

  • حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند.
  • و زایمان نقش بسیار گسترده و مهمی در زندگی فردی و اجتماعی زنان دارد.
  • پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند .

علاوه بر این معاینه، پزشک متخصص به آنها شیوه های نوینی که ممکن است تا آن زمان در مورد سبک زندگی و مراقبت های بهداشتی بیان شده است را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد و بعد از معاینه در صورتی که مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به آزمایش های بیشتری می کنند. مشکلاتی که دختران در دوران بلوغ بیشتر با آن روبرو هستند مربوط به عادات ماهیانه آنها می باشد. دردهای شدید، خونریزی های غیرعادی، بی نظمی و قطع عادت ماهیانه برای چندین ماه، ترشحات ناحیه تناسلی و … دختران جوان باید بدانند که پزشک زنان کاملا مورد اعتماد آنها هستند و به راحتی می توانند مشکل خود را با او درمیان بگذارند. پزشک متخصص نیز موظف است تا دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را با حوصله و به طور کامل به فرد مراجعه کننده ارائه دهد. مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان باعث می شود که حتی اگر نشانه های بیماری را در خود ندیده ایم، با آزمایش هایی که انجام می شود، یا مطمئن شویم که در سلامت کامل به سر می بریم و یا بیماری ما در مراحل ابتدایی می باشد که به راحتی حتی با مصرف دارو رفع خواهد شد.

ا از بهترین دکتر زنان در تهران را بشناسید!

با کمک سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب شما می توانید به صورت 24 ساعته از پزشکان متخصص زنان و زایمان نوبت بگیرید و یا مشاوره تلفنی داشته باشید. اگر برای مشاوره و پرسش برخی سوالات مانند چرا پریود نمی‌شویم؟ ، بهترین قرص‌ های ضدبارداری چیست؟، درمان دردهای قاعدگی چیست؟و … نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید از طریق سایت دکتریاب با پزشکان متخصص زنان و زایمان مشاوره تلفنی پزشکی داشته باشید و در یک فضای امن سوالات خود را با پزشک مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنید.

جراح و متخصص زنان ، زایمان – کولپوسکوپی

تصور کنید به آسانی و با رضایت کامل ، کشتی حاملگی و تولد را می رانید تا اینکه بی صر و صدا و با شک تردید برانید ، و نگرانی و غم و غصه دور تا دورتان را گرفته باشد . در مسیری قدم بگذارید که تا حد امکان ، بارداری شما را خالی از استرس کند . کاهش استرس قبل از شروع حاملگی ، تفاوت های زیادی در نحوه احساسات شما در طول این حادثه شگفت انگیز به وجود خواهد آورد .در حقیقت این امر ممکن است به شما کمک کند تا یک رویداد شگفت انگیز داشته باشید . برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد . زود نیست که فکر کردن راجع مسائلی نظیر کار کردن پس از تولد بچه را شروع کنید ، البته در صورتی که حق انتخاب یک کار نیمه وقت یا تمام وقت را داشته باشید .

خونریزی غیرطبیعی رحم، علت چیست؟

همچنین یک پزشک زنان و زایمان خوب باید بسیار باهوش و نکته سنج باشد و از مسائل کوچک به سادگی عبور نکند. زیرا بسیاری از همین علائم کوچک، در صورت عدم توجه می تواند منجر به ایجاد خطرات جانی برای نوزاد یا مادر شوند. پزشک زنان و زایمان باید عشق، علاقه، صبر و حوصله بالایی داشته باشد. چرا که یک خانم در حین زایمان شرایط بسیار حساسی داشته و حرکات و حرف های غیر ارادی بسیاری را مجله خبری پزشکی از خود بروز می دهد و یک پزشک باید با صبر و حوصله به او آرامش داده و به یاد داشته باشد که مسئولیت جان دو نفر یعنی مادر و کودک به عهده اوست. متاسفانه به دلیل برخی از نگرش های فرهنگی و سنتی که در کشور ما وجود دارد، بسیاری از دختران در مورد مشکلاتی که مربوط به ناحیه تناسلی آنها می شود حجب و حیا پیشه می کنند که این کار برای آنها نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد.