متین کتاب مرکز فروش آنلاین کتاب پزشکی-کتاب پزشکی


البته کتاب های پولی را می توانید با انتخاب سایر کتاب ها پیدا کنید. در این موقع لیستی از کتاب های مربوط به عبارت درخواستی شما پدیدار می شود. با انتخاب کتاب و اضافه کردن به سبد خرید، می توانید آن را خریداری کنید.

دانلود کتاب فرهنگ درمان طبیعی بیماری‌ها

همچنین کلیه کالاهای راه طب مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار می باشند. “کتاب پزشکی دات کام” در حال حاضر با ارائه بیش از 10 هزار عنوان کتاب و ebook تخصصی پزشکی که عمدتا متعلق به سالهای 2012 تا 2017 می باشند ، و ارائه بیش از 100 عنوان کتاب تخصصی ترجمه و تألیف پاسخگوی نیاز علمی متخصصین محترم و مراکز علمی تحقیقاتی می باشد. حضور مستمر در نمایشگاه بین المللی کتاب و نمایشگاه های مختلف منجر به همکاری با بیش از 100 مرکز دانشگاهی، بیمارستانی و پژوهشی در سراسر کشور گردیده است.

برای ما در اشراقیه ارائه ی جدید ترین کتاب های حوزه علوم پزشکی و ارسال آن در سریع ترین زمان ممکن به سراسر کشور اولیت است . نوآوری‌هایی مانند فروش آنلاین کتاب های افست با امکان انتخاب نوع جلد و چاپ بر اساس سلیقه ی مشتری یکی از اقدامات ما در سال های گذشته بوده است . سعی ما در اشراقیه ایجاد بستری مناسب برای تهیه ی تمام منابع و کتب مورد نیاز دانشجویان و اساتید و متخصصان حوزه ی پزشکی میباشد .

اطلس جراحی زولینجر گلچینی با معرفی کتاب اطلس جراحی زولینجر گلچینی از مجموعه کتاب های اتاق عمل در خدمت شما هستیم. این کتاب ویراست یازدهم این اطلس و سال2022 منتشر شده و یکی از بهترین و معروف‌ترین منابع در حیطه… کتاب مروری اجمالی بر انعقاد و ترومبوز با معرفی کتاب مروری اجمالی بر انعقاد و ترومبوز از مجموعه کتاب های هماتولوژی در خدمت شما هستیم. خرید راحت و مطمئن همراه با تخفیف ویژه وهمچنین ارائه مرسولات با نازل ترین قیمت وارسال در کمترین زمان ممکن را با ما تجربه کنید. با وارد شدن به صفحه فروشگاه راه طب و جستجوی محصول مورد نظر خود و تعیین موقعیت تحویل کالا می توانید خرید خود را ثبت و سفارش دهید. کتاب های رایگان مربوط به نیمی از کتاب هایی است که در سایت ایران پیپر موجود هستند.

در کنار این‌ها باید با مطالعه‌ی مقالات به‌روز خود را از علم تازه‌ي دنیا هم آگاه بسازند. کتاب‌ها سالیان زیادی است که به عنوان منابع اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در رشته‌ی پزشکی، دروس علوم پایه‌ی پزشکی و دروس تخصصی هم این امر وجود دارد که کتاب‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سالیانی زیادی است تدریس می‌شوند.

The Professional Practice of Rehabilitation Counseling تمرین حرفه ای مشاوره توانبخشی جدیدترین کتاب موجود در زمینه مشاوره توانبخشی! این کتاب درسی مقدمه‌ای جامع برای مشاوره توانبخشی است که تاریخچه، ارزش‌ها، دانش، مهارت‌ها و پیوندهای آن با جامعه معلولان را در بر می‌گیرد. لطفا قبل از مراجعه حضوری اطلاعات تماس با ما را بخوانید. 2- در صورتی که قصد خرید تنها همین محصول را دارید بر روی « نهایی کردن» خرید کلیک کنید. فیزیولوژی بالینی اسید و باز و اختلالات الکترولیتی رز – …

  • رشته‌ی پزشکی از جمله رشته‌هایی است که زیرشا خه و گرایش‌های متعددی مانند دندانپزشکی، قلب و عروق، مغز و اعصاب و …
  • کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است.
  • با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است.
  • این سایت علاوه بر ارائه مطالب آموزشی برای دانشجویان علوم پزشکی، به انتشار مقالات علمی بر اساس منابع معتبر و کتب مرجع پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری ها، توضیح لغات و اصطلاحات پزشکی، داروها، سلامتی و موفقیت، علوم پایه پزشکی و دانلود رایگان کتب پزشکی می پردازد.
  • این کتاب ها به دلیل آنکه به صورت نسخه های اورجینال و نوشته شده توسط نویسندگان غیر ایرانی هستند، برخی از این ناشران و نویسندگان اجازه فروش آن ها را به سایت های دیگر نمی دهند.
در این مرحله است که شما می‌توانید انتخاب کنید در کدام رشته‌ی تخصصی، متخصص شوید. علاوه بر رشته های ذکر شده، مد اسمارت قرار توی زمینه هایی مثل داروسازی ، روانشناسی و زبان هم فعالیت خودشو شروع بکنه. اصول استریلیزاسیون و ضدعفونی ساداتی و گلچینی با معرفی کتاب اصول استریلیزاسیون و ضدعفونی ساداتی و گلچینی از مجموعه کتاب های مجله خبری پزشکی اتاق عمل در خدمت شما هستیم. این کتاب طبق سر فصل درسی کارشناسی رشته اتاق عمل چاپ شده است… مرکز فروش کلیه کتاب های پزشکی در فروشگاه اینترنتی انتشارات آثار سبحان . فروشگاه راه طب یکی از معتبر ترین کتاب فروشی های پزشکی است که با سابقه چند دهه در زمینه تخصصی پزشکی ، کتاب ها را با بهترین کیفیت خدمت شما ارائه می کند.

برای عضویت در خبرنامه فروشگاه با وارد کردن ایمیل خود در خبرنامه عضو شوید…

بانک سوالات درسنامه جامع پرستاری و پرستاری مراقبت های ویژه نوقابی

البته یک واقعیتی وجود دارد که تخفیف ها و قیمت نهایی کتاب ها ممکنه از سایت فروشگاه ها کمتر نشه. اما اگر علاقه‌مندی شما میان رشته‌ای است، یعنی هم به علوم پایه‌ای مانند فیزیک علاقه دارید و هم به دروس پزشکی و البته کار کردن در این مدل محیط‌ها، شما می‌توانید در رشته‌هایی چون پرتو پزشکی، فیزیک پزشکی، رادیولوژی و بهداشت محیط تحصیل کنید. خرید کتاب های پزشکی برای پزشکان، دانشجویان، محققان و … در برخی مواقع ممکن است، مشکل باشد. برخی از کتاب های پزشکی کمیاب هستند و برای یافتن آن ها باید ساعت ها دنبال آن ها بگردیم. برای یک پزشک خوب شدن باید ابتدا دروسی مانند جنین‌شناسی، انگل‌شناسی،‌آناتومی بدن، دروس مربوط به بیماری اعصاب و روان، بیماری‌های عفونی و …. در این این صورت شما بعد از ۷ سال به یک پزشک عمومی تبدیل خواهید شد.