معرفی 10 تا از بهترین دکتر داخلی در شیراز️【آپدیت سال 1401】-کتاب پزشکی


به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست. هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید. تخصص غیر مداخله ای – همان آزمایشات یک متخصص قلب غیر تهاجمی را انجام خواهند داد، همچنین می توانند عملیات جزئی مانند کاتتریزاسیون قلبی (یک روش که شریان ها را مسدود می کند) را انجام دهد. اگر انسداد در رگ تشخیص داده شود بیمار به یک متخصص قلب و عروق مراجعه خواهد کرد.

نوبت دهی اینترنتی دکتر متخصص داخلی

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. مطلبی که در اینجا اهمیت دارد این است که صرف داشتن یک علامت، مثلاً تنفسی، مانند سرفه، به فوق تخصص ریه مراجعه نکنید و پله های درمانی را به درستی طی کنید تا هم پزشک را از تشخیص های جامع دور نکنید و هم مجبور پرداخت هزینه های زیاد نشوید. چون من سالها پیش از یک برنامه ی تلویزیونی از زبان دکتری شنیدم که اگر کسی دچار بیماری های مختلف میشه و علت دقیق پزشکی اش معلوم نیست احتمالا ریشه ی مشکلش یک اختلال روحیه…مثلا افسردگی یا اضطراب..

متخصص داخلی نوجوانان و جوانان

با توجه به شرایط و نوع دیابت، درمان آن ممکن است به صورت تزریق انسولین به صورت روزانه یا مصرف دارو برای افزایش تولید انسولین در بدن باشد. عواملی مانند تغییرات نحو زندگی، کاهش وزن، ورزش کردن، و تغییر در برنامه غذایی نیز ممکن است در درمان دیابت تاثیر گذار باشد. عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت مجله خبری پزشکی های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود. علائم بروز این گونه عفونت ها بستگی به سیستم هایی که دچار مشکل هستند، دارد. برای مثال، اگر عفونت باکتریایی ثانویه وجود داشته باشد، برای برطرف کردن مشکل نیاز به آنتی بیوتیک می باشد. اطلاعات ارائه شده در مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده است.

آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول به کار هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها در بخش‌هایی مانند بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند. در صورت گذراندن دوره آموزشی فوق تخصص در یکی از رشته‌های ذکر شده، مهارت آنها در یک زمینه افزایش می‌یابد و می‌توانند در بخش‌های تخصصی از بیمارستان به صورت مستقل حضور پیدا کنند. رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی متفاوت و متغیر است. به عنوان مثال، آنها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند.

اما با این حال، در تشخیص بیماری های پیچیده بزرگسالان به صورت حرفه ای عمل می کنند‌.متخصصان در کنار یادگیری تشخیص و درمان بیماری ها، برای شناسایی و پیشگیری عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول زمانی برای یادگیری در نظر می گیرند. برای آشنایی بیشتر با متخصص داخلى بهتر است بدانید متخصصین داخلی از بیماران بستری شده و اورژانسی مراقبت می‌کنند. هنگامی که دچار مشکلاتی همچون کمر‌درد، دل درد، اختلالات خواب، اختلالات بینایی و دوبینی، درد گردن و شانه، سردرد و درد صورت و… وی با انجام آزمایش و تست‌های مربوظه بیماری شما را نشخیص و درمان می‌کند و یاشما را به پزشک متخصص در حوزه بیماری‌تان ارجاع میدهد. باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. برای ملاقات با پزشکان داخلی و عمومی برتر در تمامی نقاط استان تهران و البرز می‌توانید از خدمات آنلاین مجموعه درمانکده بهره ببرید.

  • دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی متخصص داخلی هستند؛ ایشان توانستند با موفقیت مدرک دکترای پزشکی عمومی شان را در سال 1374 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کنند و پس از آن در سال 1379 دوره تخصص بیماری های داخلی شان را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رساندند و مدرک فلوشیپ غدد و دیابت (دیابتولوژیست) را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند و فارغ التحصیل شدند.
  • ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم.
  • این پزشکان هنوز هم متخصص داخلی بوده و فوق‌تخصص خود را در شاخه‌هایی مانند گوارش، غدد و متابولیسم یا سرطان به دست می‌آورند.
  • طب مکمل یا هماتولوژی بخشی از تخصصی پزشکی است که در مراقبت از بیماران مبتلا به دوره نوجوانی رشد می کند.

در واقع باید گفت پزشک عمومی در بسیاری از جهت با متخصص داخلی شباهت دارد. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. از آنجایی که پزشک داخلی در طول روز با انواع بیماری ها مواجه می شود لذا باید صبورانه و با حوصله به معاینه افراد بپردازد. بیمار از درد و مریضی خود رنج می کشد حال اگر متخصص داخلی نیز با او بد رفتاری کرده و یا به درستی وضعیت او را بررسی نکند، شرایط روحی برای بیمار بدتر خواهد شد.

متخصصان داخلی برای آگاهی از بسیاری از بیماری‌ها، نیاز به دانش جامع و گسترده‌ای در حیطه پزشکی دارند و حجم زیادی از دروس را مطالعه کرده‌اند. معمولا بسیاری از افراد تحت معالجه، به ویژه با افزایش سن، چندین بیماری طولانی و مزمن را تجربه می‌کنند. برای ارائه خدمات مناسب به این بیماران، یک متخصص داخلی باید درک عمیقی از هر بیماری و راه‌های تعامل آنها با هم داشته باشد.

دکتر فرحناز ریحانی فر