هوم ویزیت متخصص داخلی چه بیماری‌هایی را ویزیت می‌کند؟-کتاب پزشکی


لازم است دکتر بداند که این روش درمانی و داروها چه عوارضی را برای بیمار به همراه داشته اند. صداقت مهمترین اصل در رشته پزشکی است اما این بدان معنا نیست که بیمار را دچار ترس و هراس کنند. متخصص داخلی نباید فراموش کند که استرس، بزرگترین سم برای بیمار است لذا اگر در مواردی از تشخیص شک دارد باید حتما مجله خبری پزشکی با یک فوق تخصص در زمینه مورد نظر مشورت کرده و سپس شرایط را برای بیمار توصیف نماید. همان گونه که بیان کردیم، پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست، بیمار را به او ارجاع دهد. از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است. از طرفی، کار یک متخصص داخلی چالش‌برانگیز است؛ زیرا با بسیاری از شرایط و بیماری‌های مختلف روبرو است. در این میان، برخی از بیماران دارای چندین بیماری مزمن هستند و نیاز به مراقبت‌های پیچیده دارند. در ادامه این مطلب، در مورد مراحل تحصیلی متخصص داخلی، اینکه چه بیماری‌هایی را ویزیت می‌کند و تفاوت آنها با پزشکان عمومی؛ توضیح می‌دهیم.همچنین اگر نیاز متخصص داخلی دارید میتوانید از سرویس ویزیت پزشک در منزل هوم ویزیت استفاده کنید.

از دیگر وظایف متخصصین داخلی می توان به ارائه برنامه های درمانی و ایمن سازی فرد در برابر بیماری های واگیردار، مراقبت های ویژه از بیمار و بررسی نمودار پیشرفت بیماری و … اشاره نمود. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر داخلی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. اهمیت دکتر داخلی زمان مشخص می شود که شما نمی دانید منشا بیماری تان از کجاست و مشکل تان به چه دلیلی است.

  • برنامه کاری ایشان، صبح ها در بیمارستان های دانشگاهی و عصر در دو مطب پاسداران و نارمک می باشد.
  • دکتر نسرین آجیلیان بیش از هفده سال سابقه در زمینه درمان بیماری های داخلی، گوارش و غدد را دارا می باشند و بیماران بسیاری را معالجه نموده اند، بر همین اساس طرفداران بسیاری را نسبت به خویش جلب کرده اند و همواره در راستای کسب مهارت بیشتر نهایت تلاش خود را به ارمغان می آورند.
  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.
  • وظیفه اصلی آنها در بیمارستان، هماهنگی مراقبت و مدیریت درمان بیماران در مدتی مشخص (و یا حتی طولانی‌مدت) است.

درمان‌های اورژانسی و مداخله زودهنگام برای آن از بیمارانی که در معرض خطر قرار دارند. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. فردی که دارای بیماری آسم می باشد راه های هوایی آن دچار اختلال شده و نسبت به مواردی حساس و ملتهب می شود. در صورت ایجاد آلرژی به خاطر وجود آسم ، راه‌های هوایی تنگ تر شده و هوای کمتری به ریه ها می رسد. در چنین مواقعی فرد در هنگام تنفس با مشکلاتی مانند خس خس سینه ، تنگی قفسه سینه مواجه می شود. درمان این مشکل با مصرف دارو انجام خواهد شد و هورمون ها به حد تعادل می رسند.علائم کم کاری تیروئید شامل خستگی بیش از حد ، خشک بودن پوست و مو ، درمان ناتوانی بدن برای گرم شدن و افزایش وزن می باشد‌.

وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. رشته تخصصی داخلی به عنوان یک رشته مادر، بررسی طیف گسترده‌ای از شرایط و بیماری‌هایی که بر روی اندام‌های داخلی بدن تأثیر می‌گذارد را پوشش می‌دهد.

دکتر بهزاد غفارلو

اما درصورتی‌که مشکلات تنفسی جدی باشد و در طولانی‌مدت برطرف نشود، باید به متخصص ریه مراجعه کرد. متخصصان داخلی می‌توانند با ادامه تحصیل و دریافت مدرک فوق‌تخصص در شاخه‌های مجزایی مهارت پیدا کنند. این پزشکان هنوز هم متخصص داخلی بوده و فوق‌تخصص خود را در شاخه‌هایی مانند گوارش، غدد و متابولیسم یا سرطان به دست می‌آورند. کبد بزرگ‌ترین اندام در بدن است و به هضم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند.

اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. دکتر باید با بیماران خود رفتار بسیار متشخصانه و محترمانه ای داشته باشد و بتواند هر یک سوالاتشان را به درستی و با دقت پاسخ دهد. بیسینوز (بیماری ریوی) – انسداد راههای هوایی کوچک که به شدت باعث اختلال عملکرد ریه می شود. تشریح تشخیص و مرحله سرطان (توصیف اینکه سرطان در کدام قسمت بدن است و تا کجا گسترش دارد. علم پیری شناسی به بررسی تغییرات در بافت و اندام های موجود زنده در طی زمان می پردازد و راهکارهایی را برای جلوگیری از فرسودگی بافت زنده در اختیار همه قرار می دهد.

دکتر مجید میرصدرایی