پزشکی داخلی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-کتاب پزشکی


دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. شما می‌توانید از دکتر تومتخصص زنان زایمان و نازایی،متخصص ارتوپدی،متخصص گوش حلق و بینی،متخصص اطفال و کودکان،متخصص روانپزشکی،فوق تخصص ریه،فوق تخصص روماتولوژی،متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)،فوق تخصص غدد،فوق تخصص گوارش و کبد،متخصص جراحی عمومی،متخصص داخلی،متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)ومتخصص چشم پزشکیمورد نظر خود را بیابید و نوبت بگیرید. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.

بیماری‌های مختلفی دررابطه‌با کبد وجود دارد که هرکدام علائم خاص خود را دارند. اما در اغلب این بیماری‌ها تورم شکم و پاها، کبودی، تغییر رنگ مدفوع، ادرار و زرد شدن پوست و سفیدی چشم اتفاق میفتد. متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند.

دکتر علی زادایمانی

سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص داخلی در مشهد دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان مشهد را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. بهترین دکتر داخلی در ایران زمان کافی به منظور مشاوره و توضیحات لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد و هم چنین بیمار را از نوع بیماری خویش و روش درمانی آن روشن می سازد. حتی در برخی مواقع ممکن است بخاطر بیماری های بسیار جدی مانند دیابت یا نارسایی احتقانی قلب ایجاد شود.

  • غضروف سالم بین مفصل و تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث می شود که استخوان ها بر روی یکدیگر دچار لغزش شوند در چه مواقعی ممکن است بیمار دچار شکستگی در بین غضروف ها شده علائم این بیماری شامل درد تورم و ناتوانی یا از دست دادن ناحیه دچار مشکل شود.
  • ایمونولوژیست هایی که در زمینه علوم دامپزشکی مشغول به کار هستند، روش های بهتری را برای مراقبت های حیوانی در نظر دارند.
  • متخصص داخلی نباید فراموش کند که استرس، بزرگترین سم برای بیمار است لذا اگر در مواردی از تشخیص شک دارد باید حتما با یک فوق تخصص در زمینه مورد نظر مشورت کرده و سپس شرایط را برای بیمار توصیف نماید.
  • و با مراجعه به پروفایل دکتر ها از بیمه هایی که این متخصصان قبول می کنند آگاه شوید.

حال در این مقاله ی بهترین دکتر داخلی در ایران، شرایط و ویژگی هایی که باید یک دکتر داخلی خوب داشته باشد، با هم دیگر بررسی کردیم.باید بیان کنیم که دکترهایی که در این مقاله معرفی کردیم، صرفا جنبه آشنایی داشته و قصد ما آسان شدن کار شما بوده است. آموزش هایی که یک متخصص داخلی فراگرفته موجب می شود که بیماری های خاص را تشخیص دهد و آنها را درمان کند.یک متخصص داخلی می تواند بیماری های مختلفی را درمان کند اما متخصصان داخلی با فوق تخصص خاص تمام ذهن خود را بر روی عوارض یک سویه بیماری قرار می دهند. بخاطر همین رقابتی که در این شهر وجود دارد در شهرهای دیگر مشاهده نمی شود.قبل از انتخاب بهترین دکتر داخلی در ایران باید بدانیم یک دکتر داخلی دارای چه ویژگی هایی می باشد. دو مورد از رایج‌ ترین درمان‌ ها که توسط متخصص داخلی برای مقابله با فشار خون بالا برای بیماران تجویز می شود، مصرف داروهای ضد فشار خون و ایجاد تغییر در شیوه زندگی فرد بیمار است تا اوضاع فشار او بدتر نشود. به عبارتی اگر شما علامتی از یک بیماری، مثل تب و یا سرفه دارید، در مرحله اول ویزیت یک متخصص داخلی برای شما بسیار کارامد است.

دکتر سید عباس شاهمرادی

در صورت پذیرش در این آزمون، یک پزشک عمومی می‌تواند با گذراندن یک دوره آموزشی 4 ساله، به عنوان متخصص داخلی در مطب یا بیمارستان مشغول به کار شود. برخی نیز درگیر تحقیقات پزشکی می‌شوند؛ از انجام کارآزمایی‌های بالینی گرفته تا تجزیه ‌و ‌تحلیل پرونده‌های مراقبت‌های سلامتی. مجموعه درمانکده شرایطی را فراهم کرده است تا دسترسی شما به پزشکان داخلی و متخصص راحت‌تر شود. با مراجعه به سایت می‌توانید به طور آنلاین از بهترین دکتر زنان در تهران، قلب، اطفال، گوارش، مغز و اعصاب، دکتر فوق تخصص ریه و… نوبت بگیرید. دکتر سید عباس شاهمرادی متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد ایشان همچنین دکترای عمومی خود را دانشگاه علوم پزشکی یزد دریافت کرده است‌. متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند.

چراکه دکتر داخلی مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد.در کلام آخر باید بگوییم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد. در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود. متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد.

هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند. همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید. آرتروز یک نوع بیماری مفصلی است که معمولاً در بافت بین استخوان ها و غضروف ایجاد می شود.

در صورتیکه نیاز هست به دکتر داخلی زنان مراجعه کنید باید از قسمت تخصص، رشته زنان را انتخاب بفرمایید. در صورتی که بیماری فرد، نیازمند بررسی های دقیق تر باشد، پزشک مذکور، بیمار را به بهترین فوق تخصص غدد در تهران ارجاع می دهد. اطلاعات پزشکی و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید.

به عنوان مثال، متخصص داخلی که با بیماران دیابتی سروکار دارد؛ اگر به درستی مدیریت نکند، دیابت می‌تواند به برخی از ارگان‌های دیگر بیمار تأثیر بگذارد. زیرا بین دیابت و سایر شرایط، مانند فشار خون مجله خبری پزشکی بالا و کلسترول بالا، همپوشانی زیادی وجود دارد. اصولا متخصصان داخلی در صورت لزوم و پیشرفت فرآیند بیماری با سایر متخصصان مانند ریه، قلب و عروق، اعصاب و روان، انکولوژی و غیره مشورت می‌کنند.

◀ دکتر ندا رشتچیان دکتر داخلی شرق تهران

کار غده تیروئید تنظیم انرژی لازم برای بدن است که این انرژی از طریق هورمون های تیروئید دریافت می شود. زمانی که تیروئید ضعیف شود یا کم کار باشد انرژی کافی برای بدن تولید نشده و متابولیسم بدن کاهش می یابد.برای آگاهی است که کم کار تیروئید لازم است یک آزمایش خون ساده انجام دهید. گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد.